МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
21 грудня 2018 № 49/22
Про затвердження галузевої
програми розвитку «Охорона
здоров’я» м. Миколаєва на
2019-2021 роки
З метою поліпшення здоров’я населення та забезпечення соціально-економічного розвитку міста, подальшого удосконалення роботи в галузі охорони здоров’я м. Миколаєва, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити галузеву програму розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки (далі – Програма, додається).
2. Управлінню охорони здоров’я Миколаївської міської ради щороку до 25 січня надавати узагальнену інформацію про виконання цієї Програми міському голові та постійній комісії міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку (Бернацького), з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Мотуза).
Міський голова О.Ф. Сєнкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 21 грудня 2018
№ 49/22
ГАЛУЗЕВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
«Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
Галузева програма розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров’я, визначає перспективи розвитку галузі охорони здоров’я м. Миколаєва.
У Програмі викладені правові, організаційні, лікувально-профілактичні, економічні та соціальні засади охорони здоров’я в м. Миколаєві, метою яких є забезпечення високої працездатності і довголітнього активного життя громадян, усунення факторів, що шкідливо впливають на їх здоров’я, упередження і зниження захворюваності, інвалідності та смертності.
Структурна реорганізація сфери охорони здоров’я відповідно до потреб населення у різних видах медичної допомоги та створення мережі закладів первинного та вторинного рівнів відбувається шляхом реорганізації, перепрофілювання частини лікувальних закладів та можливістю самостійно обирати лікаря.
У відповідності до плану реформування первинної ланки надання медичної допомоги, на даний час сім центрів первинної медико-санітарної допомоги з мережею 38 сімейних амбулаторій пройшли процес реорганізації з комунальних установ в комунальні некомерційні підприємства.
Проводиться відповідна робота щодо заключення договорів закладами охорони здоров’я первинного рівня м. Миколаєва з Національною службою здоров’я України.
Згідно із затвердженими етапами реформування закладами охорони здоров’я первинного рівня продовжується процес заключення декларацій з мешканцями міста відповідно до діючої нормативної бази.
Проводиться підготовча робота щодо функціонування закладів охорони здоров’я 2-го рівня в умовах затвердженого госпітального округу, відповідно до вимог чинного законодавства. Нова модель фінансування для закладів спеціалізованої медичної допомоги запрацює з 2020 року.
У роботу закладів охорони здоров’я міста впроваджуються сучасні медичні технології за рахунок оснащення сучасним медичним обладнанням, що сприяє мінімізації факторів ризику захворювань та створення сприятливого для здоров’я середовища на основі наукових досліджень.
У закладах охорони здоров’я міста використовуються галузеві та міжнародні стандарти щодо діагностики, лікування, профілактики захворювань та реабілітації хворих.
2. ПРОБЛЕМИ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МІСТА
Реформування галузі охорони здоров’я міста, здійснення належного обсягу наданням медичної допомоги населенню м. Миколаєва вимагає суттєвого покращання.
Існуючі проблеми охорони здоров’я є непростими для вирішення, мають багатоаспектний комплексний характер, що обумовлює необхідність оновлення підходів до охорони здоров’я, розробки і реалізації нових стратегій та програм.
Демографічна ситуація в місті характеризується від’ємним природним приростом:
2015 р. – -0,8;
2016 р. – -0,8;
2017 р. – -0,7.
Відмічається зростання загального тягаря хвороб. Викликає занепокоєння тенденція до погіршення стану здоров’я дорослого населення та молоді, збільшення частоти хвороб серцево-судинної системи, соціально-значущих хвороб, онкологічних захворювань.
Захворюваність населення (вперше виявлено хвороб) серед дорослого населення (рівень на 1000 населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
626,0 | 640,0 | 643,8 |
Поширеність хвороб серед дорослого населення (рівень на 1000 населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
2186,2 | 2211,1 | 2248,1 |
Поширеність хвороб серед підлітків (рівень на 1000 населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
1824,5 | 1948,8 | 1987,6 |
Поширеність хвороб системи кровообігу серед дорослого населення | ||
2015 | 2016 | 2017 |
885,7 | 885,7 | 900,4 |
Поширеність на ВІЛ/СНІД (рівень на 100 тисяч населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
834,86 | 847,02 | 895,34 |
Поширеність на туберкульоз (рівень на 100 тисяч населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
112,8 | 121,5 | 104,9 |
Поширеність на злоякісні захворювання ((рівень на 100 тисяч населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
3769,2 | 3686,2 | 4012,7 |
Зростання захворюваності населення відбувається внаслідок поширення чинників ризику, зокрема тютюнопаління, зловживання алкоголем і вживання наркотиків, передусім серед осіб молодого віку. За останні 3 роки відмічено зростання поширеності захворювань на ВІЛ/СНІД.
Захворюваність на інфекційні хвороби залишається також високою. Існує загроза поширення крапельних, особливо небезпечних, зоонозних інфекцій та паразитарних хвороб.
Поширеність на інфекційні захворювання (рівень на 100 тисяч населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
1131,6 | 1197,9 | 1330,6 |
Відмічається високий рівень захворюваності на цукровий діабет, його ускладнень, спричинених ними інвалідності і смертності.
Рівень поширеності на цукровий діабет (на 1000 населення) | ||
2015 | 2016 | 2017 |
33,5 | 34,6 | 35,3 |
Цукровий діабет є соціальною проблемою, для розв’язання якої необхідна державна підтримка, координація зусиль усіх центральних та місцевих органів виконавчої влади.
Занепокоєння викликає стан репродуктивного здоров’я городян, яке має стратегічне значення для забезпечення сталого розвитку міста.
В 2015-2017 роках відмічена тенденція до зменшення числа пологів:
2015 р. – 53,64;
2016 р. – 50,32;
2017 р. – 49,22.
У т.ч. за 6 місяців 2018 року показник знизився до 20,06 (динаміка -14,4% в порівнянні з 6 місяцями 2017 року).
Рівень нормальних пологів теж зменшився у зв’язку зі значним збільшенням кількості вагітних з супутньою соматичною патологією.
Враховуючи значне зростання щорічного обсягу медичної допомоги, наявну матеріально-технічну базу, фактичний рівень зношеності медичного обладнання та тривалі строки його експлуатації, в місті гостро стоїть питання необхідності придбання сучасного обладнання.
На сьогодні медичне обладнання для діагностики та лікування, що використовується в лікувальних закладах міста, в середньому на 80-85% вичерпало свій ресурс експлуатації. Не вистачає сучасного медичного обладнання для організації надання невідкладної медичної допомоги, раннього виявлення захворювань та проведення об’єктивної експертної оцінки патологічного процесу у хворих, діагностики вагітності та вроджених вад розвитку.
Значну проблему складає кадровий дефіцит в сфері охорони здоров’я. Галузь потребує підготовки фахівців для надання первинної та спеціалізованої медичної допомоги, середніх та молодших медичних працівників, покращання умов їх праці.
Одним із основних та дієвих заходів до оновлення кадрового потенціалу в закладах охорони здоров’я міста є забезпечення молодих спеціалістів житлом.
Зумовлює необхідність подальшого поліпшення комплексу заходів, спрямованих на покращання репродуктивного здоров’я, рівень обізнаності щодо здорового способу життя, безпечної статевої поведінки, планування сім’ї, відповідального батьківства, методів профілактики незапланованої вагітності, використання сучасних методів контрацепції.
Система охорони здоров’я не задовольняє у повному обсязі потреби населення у доступній, високоякісній та ефективній медичній допомозі. Попередні реформи у сфері охорони здоров’я не дали бажаного результату у зв’язку з тим, що мали непослідовний, переважно фрагментарний характер, систему надання медичної допомоги, що не дозволило адаптувати її до потреб населення.
3. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є збереження та зміцнення здоров’я мешканців міста, підвищення ефективності заходів, спрямованих на профілактику захворювань, зниження рівнів захворюваності, інвалідності і смертності населення, підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги, підвищення якості життя забезпечення захисту прав громадян на охорону здоров’я.
4. ШЛЯХИ ТА СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ
Досягнення визначеної мети Програми можливе шляхом:
- надання фінансової підтримки комунальним некомерційним підприємствам для забезпечення надання населенню міста первинної медичної допомоги за місцем проживання;
- забезпечення умов безпечного материнства на І та ІІ рівні надання медичної допомоги;
- проведення відповідних заходів щодо реалізації сталої відповіді на епідемію туберкульозу, в т.ч. хіміорезистентного, ВІЛ-інфекції/ СНІДу та вірусного гепатиту;
- проведення ефективної боротьби з онкологічними захворюваннями;
- проведення заходів, спрямованих на запобігання і лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань серед населення міста;
- проведення ефективних заходів щодо покращання медичної та соціальної реабілітація хворих, умов їх перебування в соціумі;
- активізування профілактичного напрямку дій щодо боротьби з серцево-судинними, онкологічними захворюваннями, захворюваннями населення на цукровий діабет та соціально значущими захворюваннями;
- фінансування інформаційно-аналітичних систем в закладах охорони здоров’я з метою проведення аналізу статистичних даних захворюваності населення;
- забезпечення утримання закладів охорони здоров’я міста з поетапним оновленням матеріально-технічної бази;
- забезпечення автономізації закладів охорони здоров’я міста;
- створення єдиної електронної системи обміну медичною інформацією;
- започаткування діяльності госпітальної ради;
- вирішення кадрового питання;
- підвищення якості кадрового забезпечення та рівня професійної підготовки фахівців з питань профілактики і раннього виявлення хвороб, діагностики та лікування;
- забезпечення надання своєчасної сучасної невідкладної допомоги та оснащення закладів охорони здоров’я необхідним для її надання медичним обладнанням;
- підвищення ефективності санітарно-освітньої роботи та пропаганди здорового способу життя з широким використанням сучасних технологій та засобів масової інформації;
- спрямування зусиль медичних працівників на виявлення захворювань на ранніх стадіях та проведення ефективної профілактики їх на функціональній стадії або на стадії мінімальних морфологічних змін;
- пріоритетності надання медичної допомоги дітям, матерям та населенню похилого віку.
5. ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Фінансування завдань і заходів Програми планується здійснювати за рахунок централізованих поставок Міністерства охорони здоров’я України з державного бюджету, медичної субвенції, за рахунок коштів міського бюджету, інших джерел, не заборонених чинним законодавством. Фінансування заходів Програми здійснюється у межах видатків, що передбачаються у державному та міському бюджетах. Обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетного періоду без внесення змін до даної Програми. Обсяг бюджетних коштів визначається щороку, виходячи із фінансової можливості бюджету.
6. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ
ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за її виконанням здійснює управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
Виконавці Програми щороку до 15 січня надають управлінню охорони здоров’я Миколаївської міської ради інформацію про виконання цієї Програми за попередній рік.
Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради щороку до 25 січня надає узагальнену інформацію про виконання цієї Програми міському голові та постійній комісії міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту.
7. ДОДАТКИ ДО ПРОГРАМИ
Додаток 1. Паспорт галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки.
Додаток 2. Завдання та заходи галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки.
Додаток 3. Результативні показники галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки.
___________________________________________________
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
галузевої програми розвитку
«Охорона здоров’я» м. Миколаєва на 2019-2021 роки
1. Програму затверджено рішенням міської ради від ________ № _______
2. Ініціатор: управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми: управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець: управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавці: установи, підпорядковані управлінню охорони здоров’я Миколаївської міської ради
6. Термін виконання: 2019-2021 роки
7. Обсяги та джерела фінансування
Джерело фінансування | Обсяг фінансування (тис. грн.) | У тому числі за роками (тис. грн.) | ||
2019 | 2020 | 2021 | ||
Кошти міського бюджету | 1606849 | 489725 | 508104 | 609020 |
Кошти медичної субвенції | 494345 | 494345 | 0 | 0 |
Інші джерела фінансування | 1898890 | 154610 | 825390 | 918890 |
Всього | 4000084 | 1138680 | 1333494 | 1527910 |
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК
завдань і заходів галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва
на 2019-2021 роки
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.) | Очікуваний результат | ||||
Всього | У тому числі за роками | |||||||||
2019 | 2020 | 2021 | ||||||||
| І | Надання фінансової підтримки комунальним некомерційним підприємствам з метою забезпечення надання населенню міста первинної медичної допомоги |
| 2019-2021 |
| Всього | 28500 | 29000 | 30000 |
|
| Кошти міського бюджету | 17500 | 18000 | 19000 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 11000 | 11000 | 11000 | ||||||
| 1. |
| Поліпшити матеріально-технічну базу лікувальних закладів, що надають первинну медико-санітарну допомогу | 2019-2021 | КНП ММР «ЦПМСД № 1», КНП ММР «ЦПМСД № 2», КНП ММР «ЦПМСД № 3», КНП ММР «ЦПМСД № 4», КНП ММР «ЦПМСД № 5», КНП ММР «ЦПМСД № 6», КНП ММР «ЦПМСД № 7», управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 20000 | 20000 | 20000 | Зниження рівня загальної захворюваності населення та занедбаних випадків захворювань |
| Кошти міського бюджету | 10000 | 10000 | 10000 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 10000 | 10000 | 10000 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити лікувальні заклади міста, що надають первинну допомогу, видатками на оплату енергоносіїв та комунальних послуг | 2019-2021 | КНП ММР «ЦПМСД № 1», КНП ММР «ЦПМСД № 2», КНП ММР «ЦПМСД № 3», КНП ММР «ЦПМСД № 4», КНП ММР «ЦПМСД № 5», КНП ММР «ЦПМСД № 6», КНП ММР «ЦПМСД № 7», управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 8500 | 9000 | 10000 | Стале функціонування лікувальних закладів |
| Кошти міського бюджету | 7500 | 8000 | 9000 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| ІІ | Забезпечення умов безпечного материнства |
| 2019-2021 |
| Всього | 23790 | 23770 | 23770 |
|
| Кошти міського бюджету | 12820 | 12820 | 12820 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1320 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 9650 | 10950 | 10950 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити ведення реєстру вагітних, роділь та породіль високого ступеня акушерського і перинатального ризику та створення реєстру жінок репродуктивного віку, що мають важку екстрагенітальну патологію | 2019-2021 | Пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 0 | 0 | 0 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | ||||||
| Кошти медичної субвенції | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | ||||||
| Інші джерела фінансування | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | Без додатко-вого фінансу-вання | ||||||
| 2. |
| Забезпечити лікування тяжких форм анемії у вагітних. Закуповувати препаратів для лікування тяжких форм анемії у вагітних | 2019-2021 | Пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 90 | 70 | 70 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 20 | 20 | 20 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 20 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 50 | 50 | 50 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити акушерські відділення препаратами для надання невідкладної медичної допомоги у разі кровотечі та інших ускладнень вагітності та пологів | 2019-2021 | Пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 2000 | 2000 | 2000 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 500 | 1500 | 1500 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити проведення профілактики гемолітичної хвороби новонароджених, придбання антирезусного імуноглобуліну | 2019-2021 | Пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 50 | 50 | 50 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету |
|
|
| ||||||
| Кошти медичної субвенції | 50 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 50 | 50 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити препаратами сурфактатного ряду для недоношених новонароджених дітей | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5 | Всього | 650 | 650 | 650 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 300 | 300 | 300 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 250 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 350 | 350 | ||||||
| 6. |
| Закупити сучасне обладнання (апарати для штучної вентиляції легень, кювези, нейросонографи, лампи для фототерапії, білірубінометри, кисневі концентратори) для неонатологічних відділень | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня № 5 | Всього | 4000 | 4000 | 4000 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| 7. |
| Закупити апарати УЗД експертного класу для діагностики вроджених вад розвитку плода | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, пологові будинки №№ 1, 2, 3 | Всього | 7000 | 7000 | 7000 | Зниження рівня материнської захворюваності та смертності, зниження рівня малюкової захворюваності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 5000 | 5000 | 5000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| 8. |
| Поліпшити матеріально-технічне забезпечення для надання медичної допомоги жінкам з передпухлинною патологією шляхом придбання сучасного хірургічного та діагностичного обладнання та необхідних витратних матеріалів для якісної діагностики та лікування | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, пологові будинки №№ 1, 2, 3, міська лікарня №5 | Всього | 10000 | 10000 | 10000 | Зниження рівня онкологічних захворювань у жінок |
| Кошти міського бюджету | 5000 | 5000 | 5000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 5000 | 5000 | 5000 | ||||||
| ІІІ | Зменшення поширеності інфекційних хвороб |
| 2019-2021 |
| Всього | 18380 | 18385 | 18385 |
|
| Кошти міського бюджету | 1915 | 1915 | 1915 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1165 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 15300 | 16470 | 16470 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити закупівлю імунобіологічних препаратів для сезонної імунопрофілактики проти грипу в групах епідемічного ризику (в т.ч. медпрацівників) | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 1100 | 1100 | 1100 | Попередження захворюваності медичних працівників в період епідемічного підвищення захворюваності |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 600 | 600 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити проведення щеплень проти гепатиту В для медичних працівників | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 300 | 300 | 300 | Зниження захворюваності на гепатит В серед медпрацівників |
| Кошти міського бюджету | 150 | 150 | 150 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 50 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 150 | 150 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити закупівлю імунобіологічних препаратів для пасивної імунопрофілактики дітей, народжених HBsAg «+» матерями | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 30 | 35 | 35 | Зниження інвалідності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 15 | 15 | 15 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 15 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 20 | 20 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити охоплення профілактичними щепленнями цільових груп населення відповідно до Календаря щеплень та, в разі необхідності за епідемічними показаннями, проти дифтерії, правця, туберкульозу, поліомієліту, кашлюку, кору, епідемічного паротиту, краснухи, гемофільної інфекції, гепатиту А і В | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 15250 | 15250 | 15250 | Зниження інфекційної захворюваності керованими інфекціями |
| Кошти міського бюджету | 250 | 250 | 250 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 15000 | 15000 | 15000 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити проведення обстеження та екстрену профілактику правця та вакцинацію населення проти сказу | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 1400 | 1400 | 1400 | Зниження захворюваності на сказ та правець |
| Кошти міського бюджету | 800 | 800 | 800 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 600 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 600 | 600 | ||||||
| 6. |
| Оснащувати склади імунобіологічними препаратами, кабінетів щеплень та інших закладів, у яких проводяться профілактичні щеплення, холодильним устаткуванням для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування, забезпечити кондиціонерами кабінети щеплень, де використовуються імунобіологічні препарати | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 300 | 300 | 300 | Зниження поствакцинальних ускладнень |
| Кошти міського бюджету | 200 | 200 | 200 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 100 | 100 | ||||||
| ІV | Заходи щодо реалізації сталої відповіді на епідемію туберкульозу, в т.ч. хіміорезистентного, ВІЛ-інфекції/ СНІДу та вірусного гепатиту |
| 2019-2021 |
| Всього | 27855 | 32284 | 36300 |
|
| Кошти міського бюджету | 23395 | 27674 | 31590 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 4460 | 4610 | 4710 | ||||||
| 1. |
| Реорганізувати міський протитуберкульозний диспансер в Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб, як комунальний заклад Миколаївської міської ради, та забезпечити утримання та фінансування за рахунок коштів міського бюджету | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 14000 | 17000 | 20000 | Недопущення погіршення епідеміологічної ситуації, зменшення загальної кількості хворих на туберкульоз, зниження рівня захворюваності та смертності від нього |
| Кошти міського бюджету | 14000 | 17000 | 20000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 2. |
| Організувати проведення профілактичних флюорографічних оглядів населення з метою забезпечення обстеження населення міста | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 820 | 820 | 820 | Зниження відсотка занедбаних форм туберкульозу |
| Кошти міського бюджету | 820 | 820 | 820 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 3. |
| Забезпечити обстеження осіб, з підозрою на туберкульоз, методом мікроскопії мазка мокротиння з метою покращання та своєчасного виявлення хворого на туберкульоз | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 45 | 54 | 65 | Збільшення відсотка мікроскопій мокротиння |
| Кошти міського бюджету | 45 | 54 | 65 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 4. |
| Забезпечити проведення туберкулінодіагностики у дітей та підлітків. Проведення щорічного навчання бригад, які здійснюють туберкулінодіагнстику. Забезпечити заклади охорони здоров’я міста туберкуліном та туберкуліновими шприцами | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 4300 | 5000 | 5300 | Зниження захворюваності на туберкульоз |
| Кошти міського бюджету | 2800 | 3500 | 3800 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1500 | 1500 | 1500 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити проведення превентивного лікування дітей та підлітків з латентними формами туберкульозу та оздоровлення вогнищ туберкульозної інфекції, у яких виявлено хворого на туберкульоз | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 50 | 60 | 70 | Зниження захворюваності на туберкульоз |
| Кошти міського бюджету | 40 | 50 | 60 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 10 | 10 | 10 | ||||||
| 6. |
| Забезпечити доступ до хіміопрофілактики хворих на туберкульоз з групи ризику, які знаходяться на обліку. Лікування хворих на туберкульоз (1-4 категорії) за стандартними схемами лікування протитуберкульозними ліками І та ІІ ряду | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 1950 | 2200 | 2350 | Зниження показників рецидивів |
| Кошти міського бюджету | 300 | 400 | 450 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1650 | 1800 | 1900 | ||||||
| 7. |
| Забезпечити проведення контрольованого лікування хворих на туберкульоз на амбулаторному етапі, та попередження перерв в лікуванні протягом повного курсу | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 3200 | 3600 | 4100 | Зниження випадків відриву від лікування та рецидивів. |
| Кошти міського бюджету | 2200 | 2600 | 3100 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| 8. |
| Забезпечити препаратами для лікування побічних дій згідно з потребою | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 60 | 60 | 65 | Зниження кількості алергічних реакцій на протитуберкульозні препарати, АРВ препарати |
| Кошти міського бюджету | 60 | 60 | 65 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 9. |
| Забезпечити моніторинг ефективності лікування за допомогою рентгенологічного обстеження та мікроскопічного дослідження мокротиння для міського протитуберкульозного диспансеру | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 150 | 170 | 200 | Зниження відсотка деструктивних форм туберкульозу та бактеріовиділювачів |
| Кошти міського бюджету | 150 | 170 | 200 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 10. |
| Забезпечити відповідно до пункту V наказу МОЗ України від 18.08.2010 № 684 протитуберкульозного закладу: | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 2500 | 2500 | 2500 | Зниження захворюваності на туберкульоз серед медичних працівників |
| Кошти міського бюджету | 2500 | 2500 | 2500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 11. |
| Забезпечити вільний доступ до безоплатного консультування та тестування на ВІЛ-інфекцію населення | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 70 | 70 | 70 | Недопущення погіршення епідеміологічної ситуації, зменшення загальної кількості хворих на ВІЛ-інфекцію/СНІД, зниження рівня захворюваності та смертності від нього |
| Кошти міського бюджету | 70 | 70 | 70 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 12. |
| Забезпечити профілактику захворювання на вірусні гепатити В і С для представників груп підвищеного ризику, у тому числі медпрацівників (експрес-тести) | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 60 | 60 | 60 | Недопущення погіршення епідеміологічної ситуації, зменшення загальної кількості хворих на вірусний гепатит |
| Кошти міського бюджету | 60 | 60 | 60 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 13. |
| Забезпечити профілактику пневмоцистної пневмонії у ВІЛ-інфікованих протягом 12 місяців до підвищення СD4 кліток > 200 | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 40 | 50 | 60 | Зменшення рівня смертності серед ВІЛ-інфікованих |
| Кошти міського бюджету | 40 | 50 | 60 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 14. |
| Забезпечити лабораторний супровід лікування ВІЛ-інфекції, формування прихильності до АРТ | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 60 | 80 | 80 | Зниження випадків відриву від лікування |
| Кошти міського бюджету | 60 | 80 | 80 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 15. |
| Забезпечити проведення досліджень на маркери вірусних гепатитів В і С у людей, які живуть з ВІЛ, з метою виробу схеми терапії антиретровірусними препаратами | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 30 | 40 | 40 | Недопущення погіршення епідеміологічної ситуації, зменшення загальної кількості хворих на вірусний гепатит |
| Кошти міського бюджету | 30 | 40 | 40 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 16. |
| Забезпечити прийом ко-тримоксазола протягом проведення протитуберкульозного лікування | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб) | Всього | 40 | 40 | 40 | Для первинної профілактики пневмоцистної пневмонії |
| Кошти міського бюджету | 40 | 40 | 40 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 17. |
| Забезпечити укомплектування відповідно до табелів оснащення кабінетів «Довіра» в закладах охорони здоров’я міста, у тому числі кондиціонерами, холодильниками, сейфами та оргтехнікою | 2019-2021 | Міський протитуберкульозний диспансер (Миколаївський міський центр соціально значущих хвороб), міська лікарня № 1, міська лікарня № 3, міська лікарня № 4, міська лікарня № 5, ЛШМД | Всього | 60 | 60 | 60 | Зниження захворюваності на ВІЛ/СНІД |
| Кошти міського бюджету | 60 | 60 | 60 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 18. |
| Інформувати населення через засоби масової інформації з питань профілактики ВІЛ/СНІДу, толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ, та представників груп підвищеного ризику | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 20 | 20 | 20 | Збільшення кількості візитів до лікарів кабінетів «довіри» |
| Кошти міського бюджету | 20 | 20 | 20 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 19. |
| Здійснювати заходи із профілактики передачі ВІЛ-інфекції від матері до дитини шляхом забезпечення закладів охорони здоров’я: - тест-системами для планової серологічної діагностики ВІЛ-інфекції вагітних жінок та їх партнерів; - швидкими тестами для обстеження під час пологів жінок, які не пройшли обстеження на допологовому етапі; - медичними виробами одноразового використання вітчизняного виробництва (набори матері та дитини для пологів) | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 250 | 250 | 250 | Зниження захворюваності на ВІЛ/СНІД |
| Кошти міського бюджету | 50 | 50 | 50 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 200 | 200 | 200 | ||||||
| 20. |
| Забезпечити засобами індивідуального захисту (в тому числі одноразовими), медичних працівників, які можуть зазнавати ризику зараження під час виконання службових обов’язків | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 150 | 150 | 150 | Зниження захворюваності на ВІЛ/СНІД серед медичних працівників |
| Кошти міського бюджету | 50 | 50 | 50 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 100 | 100 | ||||||
| V | Боротьба з онкологічними захворюваннями |
| 2019-2021 |
| Всього | 10900 | 11100 | 11400 |
|
| Кошти міського бюджету | 8200 | 8200 | 8200 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1700 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 2900 | 3200 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити раннє виявлення злоякісних пухлин шляхом підвищення ефективності профілактичного медичного огляду населення та диспансерного спостереження за хворими з передпухлинними захворюваннями | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 0 | 0 | 0 | Збільшення рівня виявлення онкологічних захворювань І-ІІ стадії від загальної кількості осіб, які вперше захворіли |
| Кошти міського бюджету | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | ||||||
| Кошти медичної субвенції | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | ||||||
| Інші джерела фінансування | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | Не потребує фінансування | ||||||
| 2. |
| Забезпечити запровадження скринінгових програм у роботу лікувально-профілактичних закладів з метою раннього виявлення передпухлинних захворювань та злоякісних новоутворень, зокрема раку шийки матки, молочної залози та інших локалізацій; використання електронних систем цитологічного скринінгу | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 2000 | 2000 | 2000 | Зниження кількості занедбаних випадків онкологічних захворювань |
| Кошти міського бюджету | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити створення мережі мамологічних кабінетів та дооснащення їх лікувально-діагностичною апаратурою | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 4, 5, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 5500 | 5500 | 5500 | Збільшення рівня виявлення новоутворень молочної залози І-ІІ ступеня від загальної кількості вперше виявлених |
| Кошти міського бюджету | 5500 | 5500 | 5500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 4. |
| Забезпечити визначення основних онкомаркерів в міській централізованій багатопрофільній клініко-діагностичній лабораторії міської лікарні № 1 | 2019-2021 | Міська лікарня № 1 | Всього | 1000 | 1200 | 1500 | Збільшення відсотка хворих з тривалістю життя 5 років і більше |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 700 | 1000 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити медикаментами для паліативного лікування невиліковних онкохворих | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 2400 | 2400 | 2400 | Збільшення відсотка хворих з тривалістю життя 5 років |
| Кошти міського бюджету | 1200 | 1200 | 1200 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1200 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 1200 | 1200 | ||||||
| VІ | Запобігання і лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань |
| 2019-2021 |
| Всього | 39500 | 40500 | 41500 |
|
| Кошти міського бюджету | 18220 | 19220 | 20220 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 10680 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 10600 | 21280 | 21280 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити заклади охорони здоров’я, які надають невідкладну вторинну допомогу хворим на гострі серцево-судинні та судинно-мозкові захворювання, тромболітичними лікарськими засобами | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 2000 | 3000 | 4000 | Зниження смертності від інсультів та інфарктів міокарда |
| Кошти міського бюджету | 1000 | 2000 | 3000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 500 | 1000 | 1000 | ||||||
| 2. |
| Оснащувати лікувальні заклади міста сучасним медичним обладнанням для діагностики та лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 35000 | 35000 | 35000 | Покращання показників ефективності лікування та зниження загальної летальності |
| Кошти міського бюджету | 15000 | 15000 | 15000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 10000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 10000 | 20000 | 20000 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити використання можливостей телемедицини для діагностики гострої коронарної патології шляхом укомплектування закладів електрокардіографами та приладами для передачі даних ЕКГ до міського кардіоцентру | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 500 | 500 | 500 | Покращання показників ефективності лікування та зниження загальної летальності |
| Кошти міського бюджету | 300 | 300 | 300 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 100 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 200 | 200 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити визначення показників ліпідного обміну, в тому числі холестерину населення, насамперед у груп ризику, стосовно розвитку серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 250 | 250 | 250 | Покращання показників ефективності лікування та зниження загальної летальності |
| Кошти міського бюджету | 220 | 220 | 220 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 30 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 30 | 30 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити визначення рівня тропоніну та d-дімеррів у пацієнтів з гострою серцево-судинною патологією | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 250 | 250 | 250 | Покращання показників ефективності лікування та зниження загальної летальності |
| Кошти міського бюджету | 200 | 200 | 200 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 50 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 50 | 50 | ||||||
| 6. |
| Забезпечити придбання послуг з проведення КТ та МРТ ургентній категорії пацієнтів | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 1500 | 1500 | 1500 | Покращання показників ефективності лікування та зниження загальної летальності |
| Кошти міського бюджету | 1500 | 1500 | 1500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| VІІ | Стоматологічна допомога |
| 2019-2021 |
| Всього | 4550 | 4600 | 4700 |
|
| Кошти міського бюджету | 2500 | 2500 | 2500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1000 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 1050 | 2100 | 2200 | ||||||
| 1. |
| Організувати медикаментозне та матеріально-технічне забезпечення міської стоматологічної поліклініки з урахуванням потреб населення | 2019-2021 | Міська стоматологічна поліклініка | Всього | 1050 | 1100 | 1200 | Покращання ефективності лікування та оздоровлення населення |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 50 | 600 | 700 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити безоплатне зубопротезування (за винятком протезування з дорогоцінних металів), безоплатне забезпечення іншими протезами і протезно-ортопедичними виробами пільгового контингенту громадян | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 3500 | 3500 | 3500 | Збільшення відсотка забезпечення пільгової категорії населення безоплатним зубопротезу-ванням |
| Кошти міського бюджету | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 1500 | 1500 | ||||||
| VІІІ | Медична та соціальна реабілітація хворих, покращання умов їх перебування в лікувальному закладі та соціумі |
| 2019-2021 |
| Всього | 40200 | 42400 | 45400 |
|
| Кошти міського бюджету | 19800 | 19900 | 19900 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 4100 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 16300 | 22500 | 25500 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити слуховими апаратами пільгові категорії дорослого населення, які мають вади слуху | 2019-2021 | Міська лікарня № 4, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 200 | 400 | 400 | Зниження показників інвалідизації хворих з вадами слуху |
| Кошти міського | 100 | 200 | 200 | ||||||
| бюджету |
|
|
| ||||||
| Кошти медичної субвенції | 100 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 200 | 200 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити інвалідів та дітей-інвалідів засобами догляду за стомою, підгузками та іншими технічними засобами для використання в амбулаторних та побутових умовах | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 3000 | 3000 | 3000 | Забезпечення компенсації функцій ушкоджених органів, з метою медичної та соціальної реабілітації інваліда або дитини-інваліда з вираженими порушеннями функцій органів та систем |
| Кошти міського бюджету | 2700 | 2700 | 2700 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 300 | 300 | 300 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити молочними сумішами та продуктами дитячого харчування, безкоштовним лікувальним харчуванням (молочними сумішами, сухими, консервованими та ін. спеціалізованими продуктами дитячого харчування) дітей грудного і другого року життя із малозабезпечених сімей; дітей грудного та раннього віку, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; адаптованими сумішами – замінниками грудного молока дітей першого року народження, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 4000 | 4000 | 4000 | Зниження рівня захворюваності дитячого населення |
| Кошти міського бюджету | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 2000 |
|
|
| |||||
| Інші джерела фінансування |
| 2000 | 2000 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, медикаментами, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 4000 | 4000 | 4000 | Зниження показників інвалідності та смертності |
| Кошти міського бюджету | 2000 | 2000 | 2000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 2000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 2000 | 2000 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити слуховими апаратами дітей-інвалідів з вадами слуху | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 500 | 500 | 500 | Зниження показників інвалідизації дітей з вадами слуху |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 6. |
| Забезпечити безоплатним та пільговим відпуском лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 25000 | 27000 | 30000 | Зниження загальної захворюваності та інвалідизації населення; зниження смертності, у тому числі працездатного населення |
| Кошти міського бюджету | 10000 | 10000 | 10000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 15000 | 17000 | 20000 | ||||||
| 7. |
| Забезпечити кращі можливості для перебування пацієнтів з обмеженими можливостями в лікувальних закладах міста: облаштування палат та санітарних кімнат для осіб з обмеженими руховими можливостями, придбання функціональних ліжок та функціональних гінекологічних крісел, проведення робіт по зниженню порогів та розширенню внутрішніх дверей, облаштування пандусів та автостоянок | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 3500 | 3500 | 3500 | Зниження загальної інвалідизації населення |
| Кошти міського бюджету | 2500 | 2500 | 2500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| ІХ | Цукровий та нецукровий діабет |
| 2019-2021 |
| Всього | 32405 | 34355 | 36355 |
|
| Кошти міського бюджету | 15775 | 17775 | 19775 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1380 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 15250 | 16580 | 16580 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити заклади охорони здоров’я візуальними тест-смужками з метою швидкого визначення глюкози в крові або підозри на ЦД | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міська лікарня № 1, міська лікарня № 3, міська лікарня № 4, міська лікарня № 5, ЛШМД, міська дитяча лікарня № 2 | Всього | 1100 | 1100 | 1100 | Зниження рівня захворюваності на цукровий діабет |
| Кошти міського бюджету | 500 | 500 | 500 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 500 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 600 | 600 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити препаратами десмопресину хворих на нецукровий діабет | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги | Всього | 1000 | 1000 | 1000 | Зменшення відсотка інсулінозалежних форм цукрового діабету |
| Кошти міського бюджету | 1000 | 1000 | 1000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 3. |
| Забезпечити хворих цукровим діабетом, дорослих та дітей (інвалідів з дитинства) засобами самоконтролю | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 200 | 200 | 200 | Зниження відсотку ускладнень цукрового діабету |
| Кошти міського бюджету | 100 | 100 | 100 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 100 | 100 | 100 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити проведення визначення рівня глюкози в крові усім стаціонарним хворим та амбулаторно-поліклінічних оглядів осіб з груп ризику | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 180 | 180 | 180 | Своєчасне виявлення цукрового діабету |
| Кошти міського бюджету | 100 | 100 | 100 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 80 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 80 | 80 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити хворих на ЦД препаратами інсуліну | 2019-2021 | Міські лікарні №№ 1, 3, 4, 5, міська лікарня швидкої медичної допомоги, управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 25000 | 27000 | 29000 | Зниження відсотка ускладнень цукрового діабету |
| Кошти міського бюджету | 10000 | 12000 | 14000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 15000 | 15000 | 15000 | ||||||
| 6. |
| Забезпечити закупівлю витратних матеріалів до приладів для вимірювання глікозильованого гемоглобіну та мікроальбумінурії | 2019-2021 | Міська лікарня № 1 | Всього | 4850 | 4800 | 4800 | Своєчасне виявлення ускладнень цукрового діабету |
| Кошти міського бюджету | 4000 | 4000 | 4000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 800 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 50 | 800 | 800 | ||||||
| 7. |
| Забезпечити оснащення ендокринологічного відділення приладами для добового моніторування глюкози та витратними матеріалами до нього | 2019-2021 | Міська лікарня № 1 | Всього | 50 | 50 | 50 | Підвищення ефективності лікування хворих на цукровий діабет |
| Кошти міського бюджету | 50 | 50 | 50 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 8. |
| Забезпечити обстеження на ТТГ (тіріотропний гормон) пільгової категорії населення | 2019-2021 | Міська лікарня № 1 | Всього | 25 | 25 | 25 | Збільшення виявлення патологій щитоподібної залози та зниження відсотку ускладнень |
| Кошти міського бюджету | 25 | 25 | 25 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| Х | Інформаційно-аналітичні системи в закладах охорони здоров’я |
| 2019-2021 |
| Всього | 12100 | 12100 | 12100 |
|
| Кошти міського бюджету | 10100 | 10100 | 10100 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1000 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 2000 | 2000 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити збір, обробку та аналіз статистичних даних діяльності лікувальних закладів міста | 2019-2021 | Комунальна установа Миколаївської міської ради «Міський інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» | Всього |
|
|
| Покращання рейтингових показників стану здоров’я населення |
| Кошти міського бюджету | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | ||||||
| Кошти медичної субвенції | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | ||||||
| Інші джерела фінансування | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | Не потребує фінансу-вання | ||||||
| 2. |
| Забезпечити висвітлення в засобах масової інформації найважливіших та актуальних напрямків діяльності галузі | 2019-2021 | Комунальна установа Миколаївської міської ради «Міський інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 100 | 100 | 100 | Покращання рейтингових показників стану здоров’я населення |
| Кошти міського бюджету | 100 | 100 | 100 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
|
|
| ||||||
| 3. |
| Забезпечити впровадження інноваційних технологій шляхом оснащення сучасною комп’ютерною технікою лікувальних закладів міста, встановлення програмного забезпечення для запуску єдиної електронної медичної системи eHealth | 2019-2021 | Комунальна установа Миколаївської міської ради «Міський інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Всього | 12000 | 12000 | 12000 | Покращання рейтингових показників стану здоров’я населення |
| Кошти міського бюджету | 10000 | 10000 | 10000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 1000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 1000 | 2000 | 2000 | ||||||
| ХІ | Забезпечення утримання закладів охорони здоров’я міста з поетапним оновленням матеріально-технічної бази |
| 2019-2021 |
| Всього | 900500 | 1085000 | 1268000 |
|
| Кошти міського бюджету | 359500 | 370000 | 463000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 472000 | 0 | 0 | ||||||
| Інші джерела фінансування | 69000 | 715000 | 805000 | ||||||
| 1. |
| Забезпечити лікувальні заклади міста видатками на обов’язкові виплати працівникам галузі відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 550000 | 700000 | 800000 | Покращання рівня надання медичної допомоги |
| Кошти міського бюджету | 100000 | 150000 | 200000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 450000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування |
| 550000 | 600000 | ||||||
| 2. |
| Забезпечити лікувальні заклади міста видатками на оплату енергоносіїв та комунальних послуг | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 55000 | 60000 | 70000 | Покращання рівня надання медичної допомоги |
| Кошти міського бюджету | 50000 | 55000 | 65000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 5000 | 5000 | 5000 | ||||||
| 3. |
| Забезпечити лікувальні заклади міста видатками на утримання, у тому числі предмети, матеріали, обладнання та інвентар, в тому числі і м’який інвентар та оплату послуг, вивезення сміття тощо | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 16500 | 25000 | 28000 | Покращання рівня надання медичної допомоги |
| Кошти міського бюджету | 12500 | 15000 | 18000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 2000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 2000 | 10000 | 10000 | ||||||
| 4. |
| Забезпечити проведення протипожежних заходів в лікувально-профілактичних закладах міста відповідно до вимог протипожежної безпеки | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 24000 | 20000 | 20000 | Забезпечення безпеки перебування у лікувальних закладах |
| Кошти міського бюджету | 22000 | 10000 | 10000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 2000 | 10000 | 10000 | ||||||
| 5. |
| Забезпечити медичною технікою, діагностичним та іншим обладнанням, автотранспортом відповідно до табелів оснащення заклади охорони здоров’я | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 155000 | 170000 | 210000 | Оновлення матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних закладів міста у відповідність до табелів оснащення |
| Кошти міського бюджету | 125000 | 80000 | 80000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 20000 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 10000 | 90000 | 130000 | ||||||
| 6. |
| Забезпечити проведення капітальних ремонтів в лікувальних закладах міста з метою приведення до державних будівельних норм | 2019-2021 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради, лікувально-профілактичні заклади міста | Всього | 100000 | 110000 | 140000 | Приведення приміщень відповідно до діючих нормативів |
| Кошти міського бюджету | 50000 | 60000 | 90000 | ||||||
| Кошти медичної субвенції |
|
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 50000 | 50000 | 50000 | ||||||
|
|
| Всього |
| Всього | 1138680 | 1333494 | 1527910 |
| |
| Кошти міського бюджету | 489725 | 508104 | 609020 | ||||||
| Кошти медичної субвенції | 494345 |
|
| ||||||
| Інші джерела фінансування | 154610 | 825390 | 918890 |
Додаток 3
до Програми
РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я» м. Миколаєва
на 2019-2021 роки
Назва показника | Одиниця виміру | 2019 | 2020 | 2021 |
І. Надання фінансової підтримки комунальним некомерційним підприємствам з метою забезпечення надання населенню міста первинної медичної допомоги за місцем проживання | ||||
затрат |
|
|
|
|
Кількість комунальних некомерційних підприємств, що надають первинну медико-санітарну допомогу | од. | 7 | 7 | 7 |
Кількість медичних працівників, які надають первинну допомогу | осіб | 1371,0 | 1382,0 | 1387,0 |
Кількість громадян пільгових категорій, що знаходяться на обліку в закладах охорони здоров’я | осіб | 75411,000 | 75489,000 | 75511,000 |
продукту |
|
|
|
|
Забезпеченість сімейними лікарями | осіб | 178 | 185 | 193 |
ефективності |
|
|
|
|
Зниження виявлення візуальних форм онкозахворювань в занедбаних стадіях | % | -1,5% | -2,0% | -2,5% |
Зниження виявлення деструктивних форм туберкульозу | % | -0,5% | -1,0% | -1,5% |
Зниження показника смертності серед населення | % | -4,5% | -9,0% | -13,6% |
якості |
|
|
|
|
Забезпечення повноти охоплення профілактичним щепленням | % | 85 | 90 | 95 |
Забезпечення пільгових категорій громадян безкоштовними: харчуванням медикаментами предметами догляду за особами з інвалідністю |
% |
85 85 85 |
95 95 95 |
100 100 100 |
ІІ. Забезпечення умов безпечного материнства | ||||
затрат |
|
|
|
|
Кількість закладів | од. | 11 | 11 | 11 |
Забезпечення препаратами для невідкладної медичної допомоги | тис. грн. | 2000 | 2000 | 2000 |
Забезпечення сучасним медичним обладнанням | тис. грн. | 13000 | 13000 | 13000 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість пологів | од. | 4696 | 4696 | 4696 |
Кількість новонароджених | осіб | 4728 | 4728 | 4728 |
ефективності |
|
|
|
|
Зменшення захворювань, які ускладнили пологи | % | -0,7 | -0,8 | -0,9 |
Зменшення вроджених вад розвитку плоду | % | -0,9 | -1,0 | -1,5 |
якості |
|
|
|
|
Зниження показника материнської смертності | % | 0 | 0 | 0 |
Зниження показника малюкової смертності (на 1000 новонароджених) | %о | 9,0 | 8,1 | 7,3 |
ІІІ. Зменшення поширеності інфекційних хвороб | ||||
затрат |
|
|
|
|
Видатки на закупівлю імунобіологічних препаратів для передсезонної імунопрофілактики проти грипу в групах епідемічного ризику (в т.ч. медпрацівників) | тис. грн. | 1100 | 1100 | 1100 |
Видатки на проведення щеплень проти гепатиту В для медичних працівників | тис. грн. | 300 | 300 | 300 |
Видатки для проведення профілактичних щеплень цільових груп населення відповідно до календаря щеплень | тис. грн. | 15250 | 15250 | 15250 |
Видатки на проведення екстреної профілактики правця та вакцинацію населення проти сказу | тис. грн. | 800 | 800 | 800 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість населення, що підлягають щепленню | осіб | 111238 | 107639 | 105071 |
ефективності |
|
|
|
|
Охоплення населення щепленнями | осіб | 85% | 90% | 95% |
якості |
|
|
|
|
Зниження показника смертності | % | -0,5 | -0,5 | -0,5 |
IV. Заходи щодо реалізації сталої відповіді на епідемію туберкульозу, в т.ч. хіміорезистентного ВІЛ-інфекції/СНІДу та вірусного гепатиту | ||||
затрат |
|
|
|
|
Забезпечення функціонування Миколаївського протитуберкульозного диспансеру (Миколаївський міський центр соціально-значущих хвороб) | тис. грн. | 13,319 | 16,982 | 19,780 |
Забезпечення імунобіологічними препаратами | тис. грн. | 3797 | 4248 | 4828 |
продукту |
|
|
|
|
Забезпечення обстеження населення груп ризику, необстежених більше 2-х років | % | 97,0 | 98,0 | 98,0 |
Обстеження населення з інших категорій груп ризику, а також дорослого населення міста | % | 98,5 | 99,0 | 99,0 |
ефективності |
|
|
|
|
Забезпечення своєчасного виявлення хворих на туберкульоз та надання якісної медичної допомоги хворим на туберкульоз | % | 50,0 | 53,0 | 55,0 |
Покращання та своєчасне виявлення хворих на туберкульоз методом мікроскопії мазка | % | 4,0 | 4,7 | 5,0 |
Забезпечення флюорографічних оглядів населення міста (на 1000 населення) | осіб | 820 | 850 | 890 |
Проведення туберкулінодіагностики у дітей та підлітків з метою своєчасної діагностики та профілактики туберкульозу | тис. грн. | 3797 | 4248 | 4828 |
Зменшення захворюваності серед медичних працівників міста | осіб | 3 | 3 | 2 |
якості |
|
|
|
|
Зниження смертності від туберкульозу (на 100 тис. населення) |
| 11,0 | 10,0 | 9,0 |
Зниження смертності від ВІЛ-інфекції/туберкульозу (на 100 тис. населення) |
| 9,0 | 8,0 | 7,0 |
V. Боротьба з онкологічними захворюваннями | ||||
затрат |
|
|
|
|
Оснащення мамологічних кабінетів сучасною діагностичною апаратурою | тис. грн. | 5500 | 5500 | 5500 |
Забезпечення обстеження осіб груп ризику на основні онкомаркери | тис. грн. | 1000 | 1000 | 1000 |
Забезпечення медикаментами для паліативного лікування невиліковних хворих. | тис. грн. | 2400 | 2400 | 2400 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість осіб, які находяться на «Д» обліку з груп ризику та онкохворі | осіб | 16778 | 17000 | 17200 |
ефективності |
|
|
|
|
Збільшення показника виявлення онкопатології на ранніх стадіях (або занедбаних станів) | % | 0,5 | 1,0 | 1,5 |
Збільшення охоплення населення онкоскринінгом | % | 1,5 | 2,0 | 2,5 |
якості |
|
|
|
|
Зниження смертності від онкологічних захворювань | % | -0,5 | -0,5 | -0,5 |
VI. Запобігання і лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань | ||||
затрат | тис. грн. |
|
|
|
Забезпечення закладів охорони здоров’я, які надають невідкладну вторинну допомогу хворим на гострі серцево-судинні та судинно-мозкові захворювання тромболітичними лікарськими засобами | тис. грн. | 3000 | 5000 | 7000 |
Оснащення сучасним медичним обладнанням | тис. грн. | 70000 | 70000 | 70000 |
Забезпечення лабораторними обстеженнями | тис. грн. | 380 | 380 | 380 |
Придбання послуги з проведення комп’ютерної томографії ургентних категорій пацієнтів | тис. грн. | 1500 | 1500 | 1500 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість лабораторних досліджень/рік | од. | 1500000 | 1505000 | 1506000 |
Кількість програм в засобах масової інформації, пропагандуючих здоровий спосіб життя | од. | 9 | 11 | 12 |
ефективності |
|
|
|
|
Кількість КТ обстежень ургентної категорії хворих | осіб | 2300 | 2300 | 2300 |
Кількість осіб, які досягли цільового рівня артеріального тиску | осіб | 88814 | 88839 | 88857 |
Кількість осіб, яким надані рекомендації щодо модифікації стилю життя | осіб | 14938 | 15127 | 16011 |
якості |
|
|
|
|
Зниження показника смертності та інвалідності в працездатному віці |
|
|
|
|
VII. Стоматологічна допомога | ||||
затрат |
|
|
|
|
Забезпечення міської стоматологічної поліклініки медикаментозним та матеріально-технічним оснащенням | тис. грн.. | 1050 | 1050 | 1050 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість осіб, які отримали допомогу в міський стоматологічній поліклініці | осіб | 217127 | 219124 | 228151 |
ефективності |
|
|
|
|
Забезпечення пільгової категорії населення зубопротезуванням | тис. грн. | 3500 | 3500 | 3500 |
VIII. Медична та соціальна реабілітація хворих, покращання умов їх перебування в лікувальному закладі та соціумі | ||||
затрат |
|
|
|
|
Забезпечення слуховими апаратами пільгових категорій населення | тис. грн. | 700 | 900 | 900 |
Забезпечення пільгових категорій населення зубопротезуванням | тис. грн. | 3500 | 3500 | 3500 |
Забезпечення осіб з інвалідністю виробами по догляду | тис. грн. | 3000 | 3000 | 3000 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість осіб пільгових категорій, що перебувають на черзі на пільгове зубопротезування | осіб | 5141 | 5141 | 5141 |
Кількість осіб пільгових категорій, що перебувають на черзі на пільгове слухопротезування | осіб | 73 | 73 | 73 |
ефективності |
|
|
|
|
Відсоток осіб пільгових категорій, які отримали послуги зі слухопротезування | % | 34 | 35 | 36 |
Відсоток осіб пільгових категорій, які отримали послуги зубопротезування | % | 36 | 37 | 38 |
Відсоток осіб з інвалідністю, що отримали вироби по догляду від потребуючих | % | 38 | 39 | 40 |
IХ. Цукровий та нецукровий діабет | ||||
затрат |
|
|
|
|
Забезпечення хворих на цукровий діабет медичними препаратами | тис. грн. | 32000 | 32000 | 32000 |
Забезпечення візуальними тест-смужками з метою швидкого визначення глюкози крові або підозри на цукровий діабет | тис. грн. | 1100 | 1100 | 1100 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість хворих на цукровий діабет, що знаходяться на обліку в закладах охорони здоров’я | осіб | 14104 | 14174 | 14225 |
ефективності |
|
|
|
|
Кількість хворих на цукровий діабет, забезпечених медикаментами | осіб | 14104 | 14174 | 14225 |
якості |
|
|
|
|
Зниження рівня ускладнень цукрового діабету | % | -10 | -10 | -10 |
Х. Інформаційно-аналітичні системи в закладах охорони здоров’я | ||||
затрат |
|
|
|
|
Впровадження інноваційних технологій шляхом оснащення сучасною комп’ютерною технікою закладів охорони здоров’я міста | тис. грн. | 12000 | 12000 | 12000 |
Встановлення програмного забезпечення для запуску єдиної електронної системи e-Health | тис. грн. | 1000 | 1000 | 1000 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість закладів охорони здоров’я міста | од. | 13 | 13 | 13 |
ефективності |
|
|
|
|
Середні витрати на придбання 1 одиниці техніки | тис. грн. | 11 | 12 | 13 |
якості |
|
|
|
|
Збільшення видатків на придбання 1 одиниці техніки | % | 3 | 4 | 5 |
ХІ. Забезпечення утримання закладів охорони здоров’я міста з поетапним оновленням матеріально-технічної бази | ||||
затрат |
|
|
|
|
Забезпечення закладів охорони здоров’я міста видатками на оплату енергоносіїв та комунальних послуг | тис. грн. | 55000 | 60000 | 70000 |
Матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я міста | тис. грн. | 854000 | 989000 | 1155000 |
Проведення протипожежних заходів в закладах охорони здоров’я міста | тис. грн. | 26000 | 26000 | 26000 |
продукту |
|
|
|
|
Кількість закладів охорони здоров’я міста | од. | 22 | 20 | 20 |
ефективності |
|
|
|
|
Середня вартість придбання одиниці обладнання | тис. грн. | 150000 | 180000 | 200000 |
Середні витрати на проведення протипожежного заходу | тис. грн. | 1182 | 1182 | 1182 |
якості |
|
|
|
|
Темп зростання середніх витрат на проведення протипожежних заходів | % | 6 | 7 | 8 |
Опубліковано: 22 січня 2019р.