Мапа порталу

Трансформуємо комунальний сектор Миколаєва: розпочалася комплексна оцінка діяльності двох підприємств міста

За ініціативи міського голови Олександра Сєнкевича та підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС розпочалася оцінка доброчесності КП «Миколаївелектротранс» та КП «Миколаївоблтеплоенерго». Для проведення оцінки залучена одна з найбільших у світі міжнародних консалтингових компаній PwC Україна.

29 січня у Миколаївської міської ради відбулася установча зустріч щодо офіційного старту оцінки доброчесності, де було презентовано зміст та план роботи над проєктом. Найближчі 6 місяців експерти PwC Україна аналізуватимуть роботу підприємств, а після нададуть практичні рекомендації для підвищення ефективності.

«Ми прагнемо бути більш ефективними та зрозумілими, щоб співпрацювати з міжнародними партнерами та донорами. Проведення оцінки доброчесності – це для нас знак якості, який допомагає вдосконалювати процеси. Наша мета – щоб комунальні підприємства були готові працювати безпосередньо з фінансовими ресурсами іноземних партнерів, мінімізуючи посередництво», – наголосив міський голова Олександр Сєнкевич.

Консультанти проводитимуть інтерв'ю, аналізуватимуть нормативну базу та вивчатимуть інформацію з відкритих джерел комунальних підприємств. На основі результатів оцінки обидва підприємства отримають звіти з рекомендаціями та дорожню карту мінімізації виявлених ризиків – перелік кроків, які мають бути здійснені для оптимізації роботи, прозорості та підзвітності.

«Довіра до комунальних підприємств і їхня ефективність – ключові фактори для залучення міжнародної підтримки. Оцінка доброчесності – це не просто формальність, а можливість зрозуміти, що можна покращити і як зробити підприємство більш результативним. Це шанс не лише для міста, а й для впровадження кращих практик на національному рівні», – зазначив керівник компоненту Міста Доброчесності Антикорупційної ініціативи ЄС Тарас Случик.

Методологія оцінки включатиме аналіз 8 напрямків діяльності та 43 ключові індикатори, серед яких:

  • загальне управління (організаційна структура, прийняття рішень, кадри, планування, співпраця з партнерами);
  • управління майном;
  • публічні закупівлі;
  • етичні аспекти;
  • послуги, що надаються;
  • корпоративне управління;
  • зовнішня та внутрішня комунікація;
  • оцінка специфічних особливостей та напрямів роботи КП.

Після завершення всі результати будуть оприлюднені для громадськості.

 

IMAGE FOLDER (/files/2025/January_2025/29012025_1)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: