ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Україна
“Фінансова та екологічна оптимізація частини системи водопостачання (Проект по бездохідній воді для обраного району міста Миколаєва)”
Проєктування, постачання та будівельно-монтажні робот з реконструкції системи водопостачання в Корабельному районі, м. МиколаївMYK W1 (ЛОТ 1. MYK W1.1, ЛОТ 2. MYK W1.2, ЛОТ 3. MYK W1.3)
Це Запрошення до участі у тендері слідує за Загальним оголошенням про закупівлі від 01.08.2024 для проєкту “Фінансова та екологічна оптимізація частини системи водопостачання (Проект по бездохідній воді для обраного району міста Миколаєва)”, яке було опубліковане на веб-сайті НЕФКО у розділі Оголошення про закупівлі (https://www.nefco.int).
Міське комунальне підприємство “Миколаївводоканал”, надалі “Замовник”, має намір використати кошти грантового фінансування, отриманого від Фонду фінансування сталої інфраструктури Danida (DSIF) через Північну Екологічну Фінансову Корпорацію (НЕФКО) як розпорядника фонду профінансованого DSIF проєкту, на оплату витрат по проєкту “Фінансова та екологічна оптимізація частини системи водопостачання (Проект по бездохідній воді для обраного району міста Миколаєва)”.
Замовник цим запрошує подавати тендери для присудження Контракту (-ів) профінансованих коштами гранту DSIF:
- ЛОТ 1. MYK W1.1: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи по реконструкції мереж водопостачання, встановлення абонентських побутових лічильників холодної води та реконструкції насосної станції підвищення тиску №1 у 7-му мікрорайоні, Корабельного району, м. Миколаїв
- ЛОТ 2. MYK W1.2: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи по реконструкції мереж водопостачання та реконструкції насосних станцій підвищення тиску №3 та №5 у Корабельному районі, м. Миколаїв
- ЛОТ 3. MYK W1.3: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи по реконструкції мереж водопостачання у Корабельному районі, м. Миколаїв
Тендери щодо контрактів, які фінансуються коштами гранту DSIF, є відкритими для фірм/фізичних осіб з будь-якої країни.
Тендерні пропозиції можуть бути подані на кожний ЛОТ окремо. Тендерні пропозиції подані тільки для частини робіт (окремий ЛОТ(-и)) не будуть відхилені. Перевага надається пропозиціям для повного комплексу робіт за всіма ЛОТами.
За результатами тендеру, Замовник укладе Контракт(-и) MYK W1 (ЛОТ 1. MYK W1.1 та/або ЛОТ 2. MYK W1.2 та/або ЛОТ 3. MYK W1.3) з Учасником(-ами), що подасть найбільш економічно привабливу цінову пропозицію, що відповідає усім кваліфікаційним вимогам. Тендерні пропозиції повинні подаватись у валюті - євро.
Контракт (-и), який фінансується грантовими коштами DSIF, підлягає звільненню від оподаткування згідно з Постановою Кабінету Міністрів України “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги” № 153, від 15 лютого 2002 р. (зі змінами).
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
- Учасники тендеру повинні задовольняти критеріям правомочності, визначеним у Інструкціях для учасників тендеру.
- Середній річний дохід учасника за останні чотири (4) роки (2020-2023 рр.) перевищував:
- для ЛОТу 1. MYK W1.1: 2,100,000 євро.
- для ЛОТу 2. MYK W1.2: 1,750,000 євро.
- для ЛОТу 3. MYK W1.3: 1,750,000 євро.
Увипадкуякщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, середньорічний оборот за останні чотири (4) роки повинен перевищувати сімдесят п’ять (75) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.
У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше п’ятдесяти (50) відсотків відповідності даному критерію.
- Учасник тендеру має продемонструвати* що він має доступ або має у наявності ліквідні активи, не закладені реальні активи, кредитні лінії чи інші фінансові засоби для забезпечення потреб у оборотних коштах для виконання контракту, що оцінюються у сумі, не меншій сорока (40) відсотків від ціни тендеру Учасника, беручи до уваги зобов’язання Учасника у інших укладених контрактах та/або контрактах, що підлягають укладанню.
У випадку якщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, наявні фінансові ресурси повинні бути не менше ніж двадцять (20) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.
*Примітка: даний критерій не буде розглядатися як ключовий кваліфікаційний критерій під час оцінки тендерів. Надана відповідно до цього критерія інформація буде використовуватись для інформаційних цілей..
- Учасник тендеру успішно поставив та виконав за період 2018-2024:
- для ЛОТу 1. MYK W1.1: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 2,100,000 євро.
- для ЛОТу 2. MYK W1.2: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 1,750,000 євро.
- для ЛОТу 3. MYK W1.3: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 1,750,000 євро.
У випадку якщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, загальна вартість всіх наданих контрактів повинна бути не менше ніж сімдесят п’ять (75) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.
У якості підтвердження подібних робіт можна надати один контракт для різних лотів, однак під час розрахунку загальної вартості наданих контрактів вартість одного конкретного контракту буде враховуватись лише один раз.
У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше п’ятдесяти (50) відсотків відповідності даному критерію, а партнер/член СПКА – принаймні один (1) контракт згідно з критерієм.
- Невиконання контракту Учасником тендеру (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно) не відбулося протягом останніх трьох (3) років (2021-2023 рр.) на основі інформації, наданої в Розділі III “Тендерні форми” (Замовник залишає за собою право перевірити правильність повідомленої інформації, використовуючи інші джерела).
- Усі судові провадження проти учасника, що очікують на розгляд (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно), загалом не повинні становити більше 30% від чистого капіталу учасника.
- Учасник тендеру повинен продемонструвати, що він (одна юридична особа або партнер СПКА, або відповідний субпідрядник) має в наявності весь персонал для виконання робіт, включених до контракту та що він має персонал для ключових посад, які відповідають Кваліфікаційним вимогам, наведеним в Тендерних документах.
При підготовці тендерної пропозиції, Учасники тендеру мають врахувати, що роботи по цьому контракту орієнтовно будуть розпочаті у грудні 2024 та повинні бути завершенні не пізніше жовтня 2025.
Тендерна документація може бути отримана безоплатно від Тендерного агента відповідно до письмового запиту потенційного учасника тендеру направленого на електрону адресу: [email protected].
Після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру документи будуть негайно відправлені електронною поштою у форматі PDF та MS Word, проте відправник не несе відповідальності за втрату чи пізню доставку відправлення. У разі розходження між версіями документів в PDF та MS Word форматах, версія PDF буде переважати.
Всі тендери мають подаватись із забезпеченням пропозиції у формі Декларації про гарантування пропозиції, форма якої міститься у Тендерних документах. Основна мета забезпечення тендерної пропозиції – переконатися, що Учасники тендеру серйозно ставляться до своєї участі.
Замовник залишає за собою право скасувати всі тендери у разі не отримання погодження грантового фінансування.
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані Тендерному агенту на поштову адресу Myk-NRW-tenders@ic group.org до 18:00 (за київським часом) 25 листопада 2024 року.
Крім того, об 10:00 28 жовтня 2024 року (за київським часом) в режимі відео конференції відбудеться передтендерна зустріч Учасників тендеру з представниками Замовника для обговорення технічних та процедурних питань. Для того, щоб зареєструватися на передтендерну зустріч, надішліть електронний лист на електронну адресу Myk-NRW-tenders@ic-group.org із заявкою на участь із зазначенням контактної інформації про учасника включно із зазначенням назви компанії, ПІБ представника компанії та займану посаду в компанії. Посилання на передтендерну зустріч буде надіслано за день до передтендерної зустрічі.
Дата: 15 жовтня 2024
INVITATION FOR TENDERS
Ukraine
“Financial and environmental optimization of a part of the water supply system (Non-revenue water project for selected area of Mykolaiv city)”
Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of water system in Korabelnyi district of Mykolaiv City
MYK W1 (LOT 1. MYK W1.1, LOT 2. MYK W1.2, LOT 3. MYK W1.3)
This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice dated 1 August 2024 for the project “Financial and environmental optimization of a part of the water supply system (Non-revenue water project for selected area of Mykolaiv city)” which was published on the Procurement Notices section of NEFCO’s website (https://www.nefco.int).
City Communal Enterprise “Mykolayivvodokanal” hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use grant financing from the Danida Sustainable Infrastructure Finance (DSIF), throughout the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) as fund manager of the DSIF funded project, towards the cost of the project “Financial and environmental optimization of a part of the water supply system (Non-revenue water project for selected area of Mykolaiv city)”. The Project is financed by DSIF.
The Employer now invites tenders for the following contract(-s) to be financed by the DSIF grant:
- LOT 1. MYK W1.1: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines, installation of master water meters and reconstruction of booster pumping station No.1 in 7th microdistrict of Korabelnyi district of Mykolaiv City.
- LOT 2. MYK W1.2: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines and reconstruction of booster pumping stations No.3 and No.5 in Korabelnyi district of Mykolaiv City.
- LOT 3. MYK W1.3: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines in Korabelnyi district of Mykolaiv City.
Tendering for contracts that are to be financed by DSIF grant financing is open to firms/individuals from any country.
Tenders are invited for each separate LOT. Tenders submitted only for a part of works (separate Lot(s)) will not be rejected. Preference is given to proposals for a complete set of works for all LOTs.
Based on the results of the Tender, the Employer will sign the Contract(-s), namely MYK W1 (LOT 1. MYK W1.1 and/or LOT 2. MYK W1.2 and/or LOT 3. MYK W1.3) with successful Tenderer(-s) which provided the most economically attractive price proposal that meets all qualification criteria. Tenders shall be priced in Euro.
The Contract(-s) to be financed by the DSIF grant is subject to VAT tax exemption procedure according to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine “On the establishment of a unified system for attraction, use and monitoring of international technical assistance” No.153, dated 15 February 2002 (with amendments).
To be qualified for the award of a contract(-s), tenderers must satisfy the following minimum criteria:
- Tenderers shall meet the eligibility requirements set forth in Instructions to Tenderers;
- The Average Annual Turnover of the Tenderer over the last four (4) years (2020-2023) exceeded:
- for LOT 1. MYK W1.1: EUR 2,100,000.
- for LOT 2. MYK W1.2: EUR 1,750,000.
- for LOT 3. MYK W1.3: EUR 1,750,000.
In case of a tenderer bidding for more than one Lot, average annual turnover over the last four (4) years shall exceed seventy five (75) percent of the total value set for the respective Lots above.
In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least fifty (50) percent compliance with the requirement.
- The Tenderer shall demonstrate* that it has access to, or has available, liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means sufficient to meet the production cash flow for the contract estimated as not less than forty (40) percent of proposed Tender price taking into account the Tenderer’s commitments in other concluded contracts or/and contracts, which shall be concluded.
In case of a tenderer bidding for more than one Lot, the available financial resources shall be not less than twenty (20) percent of the total value set for the respective Lots above.
*Note: this criteria will not be considered as key qualification criteria during the tender evaluation. Provided information under this criteria will be used for informational purposes.
- The Tenderer has satisfactorily supplied and completed for the period 2018-2024:
- for LOT 1. MYK W1.1: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 2,100,000.
- for LOT 2. MYK W1.2: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 1,750,000.
- for LOT 3. MYK W1.3: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 1,750,000.
In case of a tenderer bidding for more than one Lot, the total value of all provided contracts shall be not less than seventy five (75) percent of the total value set for the respective Lots above.
It is possible to provide one specific contract for different lots as confirmation of similar works however during calculation of the total value of provided contracts the value of one specific contract will be taking into account only once.
In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least fifty (50) percent to the above-mentioned requirement and the JVCA partner - at least one (1) contract according to criterion.
- Non-performance of contract by the Tenderer (including partners/members of JVCA if appropriate) did not occur during the last 3 years (2021-2023) based on information provided in Section III “Tender Forms” (the Employer reserves the right to check the correctness of the reported information by using other sources).
- All pending litigations against the Tenderer (including partners/members of JVCA if appropriate) shall in total not represent more than thirty (30) percent of the Tenderer’s net worth.
- The Tenderer (single legal entity or JVCA partner or designated subcontractor) shall demonstrate availability of all personnel for implementation of all necessary works under the Contract and the personnel for the key positions that meet the Qualification requirements set forth in Tender document.
During the preparation of tender the Tenderers should take into account that works under this Contract will tentatively start in December 2024 and should be completed not later than in October 2025.
Tender documents may be obtained from the Tender Agent at the email address [email protected] free of charge upon a written request from a prospective Tenderer.
Upon receiving the written request from prospective Tenderer, the documents will be promptly dispatched electronically in PDF and MS Word format, however, no liability can be accepted for their non-delivery or late delivery. In case of discrepancies between the PDF and Word versions of the document, the PDF version shall prevail.
All tenders must be accompanied by a Tender-Securing Declaration. The form of Tender-Securing Declaration is provided in the Tender documents. The main purpose of providing Tender-Securing Declaration is to ensure that the tenderers are serious about their participation.
The Employer reserves the right to cancel all tenders in the event of non-approval of grant funding.
Tenders must be submitted to the Tender Agent at the email address [email protected] until 18:00:00 (Kyiv time) 25 November 2024.
Additionally, an online (video conference) pre-tender meeting for Tenderers with Employer representatives to discuss technical and procedural issues will be held online at 10:00 on 28 October 2024 (Kyiv time). In order to register for pre-tender meeting please send an email at the email address [email protected] with request for participation including contact information about the participant with indication of company name and full name of company representative and position within the company. Link for pre-tender meeting will be send day before the pre-tender meeting.
Date: 15 October 2024